• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5
وزیر کشور:

۳ میلیارد دلار سرمایه گذاری در مجتمع کشتی‌سازی ایزوایکو انجام شده است

  • کد خبر : 2387
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶
۳ میلیارد دلار سرمایه گذاری در مجتمع کشتی‌سازی ایزوایکو انجام شده است
وزیر کشور در بازدید از مجتمع کشتی سازی فراساحل(ایزوایکو) از سرمایه‌گذاری سه میلیارد دلاری در لین مجتمع خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، احمد وحیدی وزیر کشور در ادامه برنامه‌های سفر به هرمزگان با همراهی استاندار هرمزگان، نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی از مجتمع کشتی سازی فراساحل(ایزوایکو) بازدید کرد.

احمد وحیدی در این حاشیه این بازدید اظهار داشت: مجتمع کشتی سازی فراساحل هرمزگان با دارا بودن دو حوضچه خشک بزرگ، مجتمعی بی نظیر در کشور است.

وی افزود: این مجتمع می‌تواند کشتی‌های بزرگ با ظرفیت ۲ میلیون بشکه یا ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تن را می‌تواند برای ساخت و تعمیرات پذیرش کند.

وزیر کشور گفت: این مجتمع در حال حاضر به خوبی فعال است و بر روی چند کشتی با ظرفیت‌های بزرگ اعم از نفتکش و کشتی کانتینربر مشغول کار هستند و باید تلاش کرد از این ظرفیت بزرگ به خوبی استفاده کرد.

وی تصریح کرد‌: این مجتمع آمادگی دارد بخشی از سفارشات خارجی را نیز پذیرا باشد و علاوه بر تعمیر، ساخت کشتی را نیز انجام دهد، این کشتی سازی برای هرمزگان هم ظرفیت بزرگی است و می‌تواند اشتغال آفرینی خوبی به وجود بیاورد.

وی ادامه داد: در این مجتمع سرمایه گذاری حدود ۳ میلیارد دلاری صورت پذیرفته و امیدواریم علاوه بر توسعه اشتغال، حمل و نقل دریایی را نیز متحول کند، این مجتمع باید بیش از این تقویت و از ظرفیت‌های آن استفاده شود.

وحیدی گفت: این مجتمع آمادگی جذب سرمایه گذاری خارجی را دارد و شرکت هایی که مایل به همکاری مشترک هستند می‌توانند در حوزه تعمیر و ساخت کشتی در این مجتمع فعالیت کنند.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=2387

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی