• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6

۲ کتابشهر در استان هرمزگان ایجاد می‌شود

  • کد خبر : 8212
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
۲ کتابشهر در استان هرمزگان ایجاد می‌شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از احداث ۲ کتابشهر در دو منطقه از استان هرمزگان در ماه‌های آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: سازمان تبلیغات یک نهاد پویش یافته انقلاب اسلامی است که بعد از انقلاب ابتدا به صورت شورایی و سپس با فرمان امام به عنوان سازمانی مستقل تاسیس شد که چرایی تشکیل آن تبلیغ دینی بر اساس واقعیت‌ها بوده است.

وی افزود: تبلیغ یعنی رساندن پیام برای تفاهم با مردم تا بتوان آن‌ها را وارد میدان کرد تا در جنگ روایت‌ها جلوی تحریفات دشمن گرفته شود که در بخشی از کار به موفقیت‌هایی دست پیدا کردیم.

حقانی بیان‌کرد: واژه‌هایی چون نشر خوبی‌ها و محله همدل بیشتر برای این است که نشان دهیم که دغدغه ما کارهای اجتماعی و فرهنگی است و سازمان تبلیغات به دنبال تبلیغی موثر است، هر چند که تلاش می‌کنیم در به‌روزرسانی و افزایش مهارت مبلغین نیز ماموریت‌های جدی خود را عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: در بخش بانوان کار جدی در حال انجام است و ستاد پیشرفت بانوان در استان آغاز به کار کرده است و برای زنان موثر در جامعه، مبلغات، دختران نوجوان با هدف هویت بخشی به زن ایرانی کارها را پیش می‌برند، چرا که غرب به دنبال این است که موفقیت زن را در شبیه به مرد شدن معرفی کند در حالی که ما می‌خواهیم اعتلای هویتی زن را به نمایش بگذاریم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، عنوان‌کرد: در بحث هیئت‌ها مقام معظم رهبری انتظار مخاطب‌سازی از هیئت‌ها دارند و باید هیئت‌ها به سمت جهاد تبیین و روشنگری حرکت کنند.

حقانی عنوان‌کرد: برکت سازمان تبلیغات به هویت مردمی آن است، چرا که این سازمان خیلی بودجه زیاد و زیرساخت‌های فنی ندارد، بلکه هویت مردمی و کارکردن برای مردم موجب شده است که سازمان تبلیغات موثر باشد و موثر بماند.

وی بیان کرد: یکی چالش‌های جدی ما موازی‌کاری دستگاه‌های فرهنگی است هر چند که همیشه هم فعالیت موازی بد نیست، اما سیاست کلان سازمان تبلیغات، هم‌افزایی با سایر ظرفیت‌ها است و ما هم تلاش می‌کنیم هر جا که لازم بود کمک کنیم و حتی بودن لوگوی سازمان هم برای ما خیلی مهم نیست و بیشتر به انجام کارهای فاخر می‌اندیشیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، عنوان کرد: سایت همدم سازمان تبلیغات موجب شده است که در کشور روزی یک ازدواج رقم بخورد، اما ما هم در سازمان بحث ترویج ازدواج آسان را دنبال می‌کنیم ضمن اینکه سازمان تبلیغات در کلاس‌های مشاوره ازدواج نیز مشارکت دارد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم ما ایجاد فضاهای فرهنگی و اجتماعی در سطح استان است بر همین اساس کتابشهر در دو منطقه از استان ایجاد خواهد شد، ضمن اینکه جشنواره رسانه‌ای گوهرشاد نیز در هرمزگان برگزار و ۵۰۰ اثر نیز از استان هرمزگان به این جشنواره ارسال شده است.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=8212

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی