• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

۱۵۰۰ خانه برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان ساخته می‌شود

  • کد خبر : 6013
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
۱۵۰۰ خانه برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان ساخته می‌شود
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: بسیج سازندگی این استان بنا دارد ۱۵۰۰ خانه برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بسازد.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، رزمایش جهادگران فاطمی عصر امروز با حضور صدها تن از فعالان جهادی هرمزگان و به همت بسیج سازندگی استان برگزار شد.

در این همایش سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان این که تا تفکر و اندیشه بسیجی در کشور وجود دارد، آمریکا و صدها آمریکا نیز قادر به ضربه زدن به انقلاب اسلامی نیستند، اظهار کرد: با همت گروههای جهادی و بسیج سازندگی، ۱۵۰۰ منزل مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و نیز به همیت تعداد برای افراد تحت پوشش بهزیستی ساخته می شود که گام بزرگی در راستای محرومیت زدایی است.

وی همچنین به مشارکت بسیج سازندگی و گروههای جهادی در سال گذشته در آبرسانی به ۷۲ روستا در هرمزگان که عمدتا در مناطق سخت عبور بوده اند، اشاره و بیان کرد: برای این منظور ۲۳۰ هزار متر حفاری و خط لوله برای انتقال آب شرب انجام و تأمین شد. همچنین در ۱۶۰ کیلومتر راه دسترسی بین مزارع نیز از سوی جهادگران ایجاد شد که کمکی به توسعه و پیشرفت و افزایش تولید است.

سردار سالاری به توزیع یک میلیون و ۳۰۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه، بسیج و دستگاه‌ها از ابتدای کرونا تاکنون نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تأمین ۱۵ هزار لباس برای دانش آموزان نیازمند، ایجاد سدهای کوچک و متوسط و احداث راههای آسفالته از دیگر اقدامات جهادی در هرمزگان با مشارکت گروههای جهادی بوده است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان همچنین با یادکردی از دوران کرونا و تلاش گروههای جهادی در میدان، گفت: در زمانی که فضا به گونه‌ای بود که کسی جرات نداشت در این عرصه حضور یابد بچه های طلبه و بسیجی پای کار آمدند تا غسل کسانی که جان خود بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادن بودند را انجام دهند.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=6013

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی