• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

گلایه بازیگر مطرح ‌از بی‌توجهی سینماگران به ‌خلیج فارس‌

  • کد خبر : 5678
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
گلایه بازیگر مطرح ‌از بی‌توجهی سینماگران به ‌خلیج فارس‌
بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون با گلایه از عدم توجه فعالان ‌فرهنگی و سینماگران به خلیج فارس گفت: از تمام افرادی که دست به قلم بوده و می‌توانند درباره خلیج فارس کتاب، فیلم‌نامه و نمایشنامه بنویسند می‌خواهم نسبت به این مسئله مهم اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز،  محمود پاک‌نیت در حاشیه برگزاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری خلیج فارس در گفت‌وگو با خبرنگاران در بندرعباس با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری خلیج فارس اظهار داشت: ‌‌این روز ملی را به تمام مردم هرمزگان و منطقه خلیج فارس که از این دریای پهناور محافظت می‌کنند تبریک می‌گویم.

وی افزود: نه تنها مردم ساکن در منطقه خلیج فارس بلکه تمام ایرانیان موظفند برای نگهداری این خلیج همیشه فارس در صحنه بوده ‌و حضوری فعال داشته باشند.

بازیگر ‌سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه از خلیج فارس در آثار هنری، تلویزیونی و سینمایی خیلی کم استفاده شده و ‌نتوانسته‌ایم عظمت و شوکت خلیج فارس را به خوبی نشان دهد.

وی تصریح کرد: از تمام افرادی که دست به قلم بوده و با تاریخ آشنایی دارند و می‌توانند درباره خلیج فارس کتاب، فیلم‌نامه و نمایشنامه بنویسند می‌خواهم نسبت به این مسئله مهم اقدام کنند تا بتوانیم خلیج فارس را بیشتر به جهانیان بشناسانیم.

پاک‌نیت گفت: خلیج فارس از نظر تاریخی، قدمت و هویت متعلق به ایران است و به هیچ کشور دیگری تعلق ندارد و به عنوان یک فرد ایرانی همواره از این خلیج حراست و حفاظت خواهیم کرد و امیدوارم کسانی که دستی به مسائل فرهنگی دارند بیشتر به این مسئله خلیج فارس توجه کنند.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=5678

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی