• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

پی سازی ۵۰۰ واحد نهضت مسکن ملی رودان

  • کد خبر : 7717
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
پی سازی ۵۰۰ واحد نهضت مسکن ملی رودان
معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری هرمزگان از اجرای پی سازی ۵۰۰ واحد از طرح نهضت مسکن ملی رودان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، زندوکیلی معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری هرمزگان به همراه مدیرکل دفتر فنی استانداری هرمزگان و فرماندار رودان از روند اجرای طرح نهضت مسکن ملی در شهرهای  رودان و بیکاه بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با ابراز رضایت از پیشرفت روند اجرای این طرح در رودان به خبرنگار فارس گفت: برای اجرای سایت اول  طرح نهضت مسکن ملی  رودان  زمینی به مساحت ۹ هکتار  آماده شده است و  در مجموع نیز   هزار و ۹۹۲ قطعه زمین برای واگذاری  آماده سازی می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان اضافه کرد: در این طرح بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر ثبت نام کرده اند که  بیش از هزار و ۷۰۰ نفر از آنها واجد شرایط واگذاری زمین هستند.

زند وکیلی تصریح کرد: هم اکنون عملیات اجرایی این طرح آغاز شده و ۱۰۰ واحد در مرحله پی سازی و فندانسیون هستند و در مجموع در سایت اول این طرح برای ۵۰۰ واحد مرحله پی سازی و فندانسیون انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: طرح نهضت ملی مسکن در شهر رودان در زمینی به مساحت ۱۴۹ هکتار اجرای خواهد شد که تمامی واحد‌های آن به صورت ویلایی خواهد بود و در این طرح فضای ورزشی، آموزشی، مسجد، پارک و بوستان و احداث بلوار نیز دیده شده است.

وی در ادامه با اشاره به بازدید از زمین های تعیین شده برای اجرای طرح نهضت مسکن ملی در شهر بیکاه نیز گفت: با توجه به روند انتخاب زمین برای اجرای طرح در شهر های زیر ۲۵ هزار نفر بویژه در بیکاه ، زیارتعلی و بالاشهر جغین شهرستان رودان  به جهت احداث منازل طرح نهضت ملی مسکن  این بازدید انجام شد.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: در شهر بیکاه سه نقطه مد نظر است که بزودی اراضی برای اجرای طرح تسطیح خواهد شد و در فاز اول اراضی برای ۶۰ قطعه آماده سازی خواهد شد.

وی گفت:  برای اجرای فاز دو این طرح در شهر بیکاه نیز ۳۰ هکتار زمین  و پیش بینی و تعیین شده است.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=7717

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی