• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

هرمزگان، گران‌ترین مسیر هوایی کشور؛ نرخ بلیت هواپیمای بندرعباس – تهران ۲ میلیون تومان شد

  • کد خبر : 6716
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
هرمزگان، گران‌ترین مسیر هوایی کشور؛ نرخ بلیت هواپیمای بندرعباس – تهران ۲ میلیون تومان شد
در قیمت‌گذاری جدید بلیت پروازهای داخلی، در حالی که افزایش 29 درصدی قیمت بلیت‌ها مصوب شده بود اما نرخ بلیت بندرعباس - تهران با 45 درصد افزایش قیمت بدون احتساب عوارض و مالیات یک میلیون و 907 هزار تومان اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، انجمن شرکت‌های هواپیمایی قیمت جدید بلیت پروازهای داخلی را اعلام کرد.

بر این اساس قیمت بلیت مسیر بندرعباس – تهران که به طور متوسط یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان بود به یک میلیون و ۹۰۷ هزار تومان افزایش یافته و احتمالا با احتساب عوارض و مالیات به بیش از دو میلیون تومان خواهد رسید.

14020229000300 Test PhotoN

نرخ های جدید اعلام شده از سوی انجمن شرکت های هواپیمایی

این در حالی است که اعلام شده بود بلیت هواپیما ۲۹ درصد گران شده اما در مسیر بندرعباس این میزان افزایش، حدود ۴۵ درصد بوده است.

نرخ بلیت بندرعباس – ابوموسی ۸۴۸ هزار تومان، بندرعباس – رشت ۱ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان، بندرعباس – تبریز نیز یک میلیون و ۹۶۴ هزار تومان شده است.

این ارقام بدون عوارض و مالیات است و سایت های فروش بلیت هواپیما نرخ بلیت را در هفته جدید در مسیر تهران – بندرعباس به دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزایش داده اند.

دوری هرمزگان از مرکز کشور سبب شده تا با نگاهی به نرخ بلیت ها، گران ترین نرخ ها مربوط به پروازهای متنهی یا از مبدا هرمزگان باشد.

این افزایش نرخ در حالی صورت می گیرد که عملا در کیفیت پروازها و فاصله بین صندلی ها اتفاق خاصی رخ نمی دهد و تنها مردم عادی که ممکن بود گاهی به اضطرار از هواپیما برای تردد استفاده کنند، به سمت قطار و اتوبوس سوق پیدا کنند و مجبور باشند برای رسیدن به پایتخت تا ۲۴ ساعت در راه باشند.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=6716

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی