• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

نتایج مطلوبی در انتقال پرونده‌های مالیاتی شرکت‌های بزرگ به هرمزگان حاصل شده

  • کد خبر : 8027
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
نتایج مطلوبی در انتقال پرونده‌های مالیاتی شرکت‌های بزرگ به هرمزگان حاصل شده
نماینده وزیر اقتصاد در هرمزگان گفت: با دستور استاندار محترم پیگیری های لازم در خصوص انتقال پرونده های مالیاتی شرکتهای بزرگ و انتقال حساب‌های بانکی بنگاهها به استان انجام و نتایج مطلوبی حاصل شده است

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز،مهدی دسینه نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان امروز در نشست هماهنگی مدیران تابعه وزارت اقتصاد در استان ضمن تشکر از همراهی دستگاههای تابعه وزارتخانه در استان افزود: خوشبختانه بخش عظیمی از مسائل اقتصادی استان در همین شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد و هماهنگی و هم افزایی رفع می شود.

در این نشست که با حضور معاون دادگستری کل و معاون دادستانی استان برگزار شد، دسینه با اشاره به سفر دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به استان و بازدید از بندر شهید رجایی و انبار اموال تملیکی استان از همکاران گمرک و اموال تملیکی پیرامون هماهنگی ها و انجام امور محوله قدردانی کرد و عنوان داشت: با توجه به حجم بالای فعالیت های اقتصادی هرمزگان در این زمینه و همراهی دستگاه قضایی خوشبختانه شاهد عملکرد قابل قبولی از این دستگاه ها هستیم.

دسینه با بیان اینکه انتظار مردم و مطالبه شهروندان در خصوص پرداخت ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها این است که کیفیت خدمات با توجه به پرداخت مالیات شایسته تر باشد و مردم هرمزگان آنگونه که شایسته و در شأن ایشان است از این خدمات بهره مند شوند.

مدیر کل امور و اقتصادی و دارایی استان با بیان اینکه مسئله مهم امروز کشور در حوزه اقتصاد در این روزها مولدسازی اموال
دولت است، گفت: موضوع مولدسازی می تواند مشکلات استان در حوزه های آب، بهداشت و درمان، راه و… را حل کند و کام مردم هرمزگان شیرین شود.

وی با مثبت قلمداد کردن این رویداد گفت : بخش زیادی از سرمایه دولت بلا استفاده رها شده و اکنون مولدسازی این اموال بسیاری از پروژه های نیمه تمام استان را به سرمنزل مقصود برساند.

مدیرکل اقتصادی و دارایی هرمزگان در بخش دیگری از این نشست با اشاره به نشست گذشته مدیران افزود: با دستور وزیر مقرر است پرداخت به ذینفعان نهایی به صورت مستقیم از خزانه انجام گیرد که این امر موجب جلوگیری از فساد و به نوعی پیشگیری از تخلف خواهد بود.

وی بیان داشت: وزارت اقتصاد از وزارتخانه های پیشرو در مقابله با فساد است و قطعا سامانه ها و سیستم ها می تواند مانع ایجاد گلوگاه های فساد و امضاهای طلایی شوند و هر چه دخالت انسانی کمتر باشد این امر میسرتر خواهد بود.

دسینه همچنین تصریح کرد: خوشبختانه پیگیری های لازم در خصوص انتقال پرونده های مالیاتی شرکتهای بزرگ و انتقال حساب‌های بانکی انجام و نتایج مطلوبی حاصل شد اما همین موضوعات باید در حوزه های بیمه ای نیز پیگیری شود و حق بیمه های شرکتهای مورد نظر نیز به هرمزگان منتقل شود.

به گفته مدیرکل اقتصادی و دارایی هرمزگان، دستگاههای تابعه موظف هستند موارد قانونی که موجب سردرگمی یا ایجاد بروز مشکلات مردم شده را اعلام کنند تا پیگیری و هماهنگی های لازم در خصوص رفع موانع صورت پذیرد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به درگاه ملی صدور مجوز های کسب و کار، این اتفاق را نقطه عطفی در شیوه ی مدیریت و تسهیلگری برشمرد و از دستگاههای ذیربط خواست تا در این زمینه همکاری های لازم را انجام دهند.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=8027

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی