• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
بی ثباتی در فنی و حرفه ای هرمزگان؛

 معارفه مدیرکل جدید در سکوت خبری

  • کد خبر : 5993
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
 معارفه مدیرکل جدید در سکوت خبری
معرفی مدیرکل جدید فنی و حرفه ای هرمزگان در سکوت خبری در روزهای گذشته به فاصله 8 ماه از انتصاب مدیر قبلی سبب برخی نگرانی ها در زمینه نقش آفرینی این اداره کل در افق آینده استان شده است.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، مدیر کل جدید بهزیستی هرمزگان چند روز پیش و در سکوت خبری و به فاصله ۸ ماه از انتصاب مدیرکل قبلی این سازمان معارفه شد.

بذرافشان که پیش از این مدیر کل کمیته امداد فارس بوده، مدیرکل جدید فنی و حرفه ای هرمزگان شده که جایگزین علی زاده در این پست شد.

جدای از نبود اطلاعاتی از سوابق مدیرکل جدید در حوزه فنی و حرفه ای، برخی خبرها نیز حکایت از وجود برخی از واکنش ها از سوی نمایندگان استان دارد.

بی توجهی به منابع انسانی هرمزگان همواره دغدغه مسؤولان عالی استان از جمله نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز بوده است و انجام انتصاباتی با فقدان تجربه کافی در این زمینه عملا موجب افت جایگاه این اداره کل در افق آینده توسعه استان بخصوص در حوزه توسعه صنعتی خواهد شد.

نکته آن که اداره کل فنی و حرفه ای تاکنون مدیر بومی نداشته و اگر چه در مقاطعی مدیران توانمندی از این سو و آن سوی کشور بر این سازمان گمارده شده اما بدون شک انتخاب نیروهایی از درون این سازمان و آشنا با استان که بتواند با احاطه و توان بیشتری بر مسائل و موضوعات استان متمرکز شوند، از جمله ضروریات بشمار می رود.

فنی و حرفه ای و دانشگاه دو بازوی تولید نیروی انسانی توانمند برای صنایع مستقر در استان هستند که طی سالهای اخیر با واگذاری بسیاری از آموزشگاهها به بخش خصوصی عملا آموزش فنی و حرفه ای برای قشر محروم نیز ناممکن شده است.

با تأکیدات فراوان رییس جمهور و وزیر کار بر بومی گزینی اما این سبک از انتصاب مدیران استانی از سوی مدیران عالی سازمان فنی و حرفه ای کشور جای سوال دارد. سوالی که در مراسم معارفه مدیر جدید این سازمان در هرمزگان با عدم حضور مدیرکل کار، تعاون و رفاه و نماینده وزیر در استان و نیز سایر مدیران زیر مجموعه وزارت کار تشدید شد.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=5993

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی