• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5
امام جمعه:

 مردم از  نبود مدیرعامل در منطقه آزاد کیش ناراضی هستند

  • کد خبر : 6385
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
 مردم از  نبود مدیرعامل در منطقه آزاد کیش ناراضی هستند
از 7 دی ماه سال پیش تاکنون، سازمان منطقه آزاد کیش بدون مدیرعامل است و با سرپرستی اداره می شود. این موضوعی است که امام جمعه کیش نیز بارها در مورد آن انتقاد و گلایه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، سازمان منطقه آزاد کیش از دی ماه سال قبل تاکنون بدون مدیرعامل اداره می شود و سعید پورزادی به عنوان سرپرست این سازمان، آن را اداره می کند.

این مسأله سبب شده تا هم مردم و هم سرمایه گذاران نسبت به بلاتکلیفی این سازمان گله مند باشند و آن را سبب بی ثباتی در این جزیره عنوان و حوزه اختیارات سرپرست سازمان را بسیار محدود عنوان کرده و بسیاری تصمیمات را منوط به انتصاب مدیرعامل جدید این سازمان بدانند.

دو مدیرعامل و یک سرپرست در دو سال

در ابتدای دولت سیزدهم بود که محمدرضا نوایی لواسانی با حکم سعید محمد دبیر وقت شورای عالی مناطق آزاد کشور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش شد اما دوران مدیریت او که جوانترین مدیرعامل تاریخ منطقه آزاد کیش بود، چند ماهی بیشتر به طول نیانجامید و مهدی کشاورز چافچیری در اسفند ۱۴۰۰ به این مسؤولیت رسید.

با رفتن سعید محمد از دبیری شورای عالی مناطق آزاد و انتصاب حجت الله عبدالملکی در آبان ۱۴۰۱ بجای وی، مهدی کشاورز نیز در دی ماه ۱۴۰۱ از این سازمان رفت و معاون اقتصادیش به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد و از آن زمان تاکنون (حدود ۵ ماه) است که کیش مدیرعامل ندارد.

گلایه های مکرر امام جمعه کیش

حجت الاسلام علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش دیروز در خطبه های نماز جمعه این جزیره بار دیگر از نبود مدیرعامل در راس سازمان منطقه آزاد کیش گلایه کرد و عنوان داشت: شرایط نامطلوب کیش به مسئولان کشور منتقل شده است.

وی افزود: مردم از وضع موجود ناراضی هستند و این نارضایتی به مسئولان کشور منتقل شده است.

امام جمعه کیش ابراز امیدواری کرد که به زودی مدیریت جزیره کیش تعیین تکلیف شود.

حجت الاسلام بی نیاز با اشاره به اینکه گرانی و مشکلات معیشتی در جامعه سه پیامد مهم دارد، اظهارداشت: مشکلات معیشتی اخلاق جامعه را بد می کند، امانت داری و امنیت اجتماعی را از بین می‌برد و ضروری است تا مدیران و مسئولان در درجه اول، سرمایه‌گذاران و نیکوکاران در درجه دوم و همه مردم باید برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور تلاش کنند.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=6385

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی