• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
بازدید استاندار هرمزگان از بیمارستان نفت ستاره:

قول مدیرعامل بر افتتاح پروژه ۶ ماه زودتر از موعد

  • کد خبر : 5743
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
قول مدیرعامل بر افتتاح پروژه ۶ ماه زودتر از موعد
مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: پروژه ساخت بیمارستان 264 تختخوابی نفت ستاره خلیج فارس تاکنون بیش از 30 درصد پیشرفت داشته که تلاش می کنیم 6 ماه زودتر و در بهمن 1403 آن را مورد بهره برداری قرار دهیم.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی نفت ستاره خلیج فارس امروز از سوی مهدی دوستی استاندار هرمزگان مورد بازدید قرار گرفت.

استاندار هرمزگان ضمن بازدید از بخش های مختلف این پروژه، همچنین در جریان آخرین وضعیت تزریق اعتبارات و برگزاری مناقصات در هر بخش نیز قرار گرفت و روند پیشرفت ساخت در بخش های مختلف را نیز مورد ارزیابی قرار داد.

14020213000109 Test PhotoN

به گفته علیرضا جعفری بروجنی مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، با تزریق ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تصمیمات مجمع عمومی این پالایشگاه، پروژه شتاب اجرایی بسیار خوبی به خود گرفته و با بازنگری در مدت زمان اجرای بخش های مختلف این پروژه و جلسات متعدد با پیمانکاران، در تلاش هستیم تا زمان تکمیل این پروژه را از بهار ۱۴۰۴ به بهمن ۱۴۰۳ کاهش دهیم.

وی همچنین افزود: این بیمارستان در ۷ طبقه در حال ساخت است و همه بخش های تخصصی و عمومی در آن دیده شده که شامل ۱۰ اتاق عمل، بخش مراقبت های ویژه، آی سی یو، سی سی یو، کلینیک های تخصصی و ۲۶۴ تخت بستری است.

14020213000111 Test PhotoN

مدیرعامل نفت ستاره همچنین خاطرنشان کرد: ۵۰۰ میلیارد تومان نیز برای تجهیز این بیمارستان در نظر گرفته شده که شامل بخش های مرتبط با تأسیسات و هواسازها و … است که اکنون مناقصات آن در حال برگزاری است.

جعفرزاده از پیگیری مستمر استاندار هرمزگان در این زمینه نیز قدردانی کرد و بیان داشت: ۲۵ درصد نسبت به برنامه زمان بندی شده پروژه جلوتر هستیم و امیدواریم بتوانیم تا بهمن ۱۴۰۳ این پروژه را مورد بهره برداری قرار دهیم.

بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس در محوطه پشتی بیمارستان شهید محمدی و در زیربنای ۲۸ هزار مترمربع در حال ساخت است که بنا بر مشاهدات خبرنگار فارس، بخش سازه های بتنی پروژه به پایان رسیده و فعالیت در دیگر بخش های این پروژه ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=5743

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی