• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

قاطعیت همراه با دقت در مبارزه با فساد ضروری است

  • کد خبر : 5826
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
قاطعیت همراه با دقت در مبارزه با فساد ضروری است
 نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: مبارزه با فساد با وجود برخی مخالفت‌ها، سپردن امور اداره کشور به افراد مطمئن و قاطعیت همراه با دقت در مبارزه با فساد از محورهای مهم مبارزه با فساد است.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، حجت الاسلام والمسملین محمد عبادی زاده ظهر امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) در جمع نمازگزاران بندرعباسی، افزود: در شرایطی که جهان در اوج نامردی جریان مقاومت در منطقه را تنها گذاشت و همه دنیا و جهان عرب نظرشان بر رفتن بشار اسد بود، ایران با قاطعیت از جریان مقاومت حمایت کرد.

خطیب جمعه بندرعباس تصریح کرد: رهبر انقلاب سوریه را حلقه اتصال به جریان مقاومت فلسطین می دانند و این راهبرد و نگاه اجرا شد.

حجت الاسلام عبادی زاده خاطرنشان کرد: اتحادیه عرب نیز به تازگی اشتباه خود در طرد بشار اسد و سوریه را پذیرفته و این اشتباه را اعلام کرده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید مجدد رهبری بر مبارزه با فساد را مهم دانست و اضافه کرد: حدود ۲۰سال قبل رهبری معظم انقلاب این هشدارها را در قالب هشت محور اعلام کردند که متأسفانه مورد توجه قرار نگرفت و اکنون دوباره آن را مطرح کرده‌اند.

حجت الاسلام عبادی زاده با اشاره به محورهای مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در مبارزه با فساد خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد با وجود برخی مخالفت‌ها، سپردن امور اداره کشور به افراد مطمئن، قاطعیت همراه با دقت در مبارزه با فساد، از محورهای مهم مبارزه با فساد است.

وی پرهیز از کارهای تبلیغاتی و مبارزه شعارگونه با فساد و برخورد یکسان با افراد در تمامی رده ها و جایگاه ها را از دیگر موارد مهم در مبارزه با فساد دانست.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=5826

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی