• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6

حمایت نیروی دریایی سپاه از رویدادهای فناورانه

  • کد خبر : 6763
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
حمایت نیروی دریایی سپاه از رویدادهای فناورانه
معاون نوآوری و پژوهش نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی از رویدادهای فناورانه در حوزه دریا استقبال و حمایت می کند تا ایده‌ها به محصول تبدیل شوند.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، سردار احمد راستی معاون نوآوری و پژوهش نیروی دریایی سپاه امروز در دیدار با فعالان استارت آپی کشور اظهار داشت: ایده دریا اولین رویدادی است که نیروی دریایی سپاه پشتیبانی می‌کند و امیدواریم در هرمزگان و سراسر کشور شاهد برگزاری دوره‌های بعدی آن باشیم تا بعد از شناسایی ایده‌ها، به محصول تبدیل شوند و به اقتصاد کمک کنند.

سردار راستی با اشاره به امضای تفاهم نامه‌های مختلف میان نیروی دریایی سپاه با دانشگاه‌ها در جهت حمایت از ایده‌های برتر گفت: ما از ایده‌های برتر حمایت می‌کنیم تا با توسعه کار این ایده‌ها به محصول نهایی تبدیل شوند تا بتوانیم ظرفیت اقتصاد دریا محور را نیز در این بستر فعال کنیم.

14020230000163 Test PhotoN

وی با بیان این که خلیج فارس خانه ماست و این فرمایش رهبر معظم انقلاب است، ادامه داد: این خلیج مزین به خون شهدای مبارزه با استکبار و استعمار است که طول تاریخ از این دریا حراست کرده‌اند و صیانت از آن به ابزار و تجهیزات روز و به تعالی و بالندگی نیاز دارد که با تلاش و ذکاوت فرزندان همین مرز و بوم انجام شدنی است.

سردار راستی، قدرت میدانی جمهوری اسلامی ایران با وجود سپاه و ارتش را موجب تامین امنیت، آرامش و صلح در منطقه عنوان کرد و افزود: این قدرت سبب شده برای تامین امنیت نیاز به آن ائتلاف دروغین که در حال از هم پاشیدن است، نباشیم.

معاون نوآوری و پژوهش نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: با کارهای انجام شده قرار است هم گرایی با ۸ کشور حوزه خلیج فارس ایجاد شود که باعث می‌شود این منطقه، منطقه صلح و آرامش باشد و دشمنانی که می خواهند اختلاف ایجاد کنند، خواهند دید که نقشه شان نقش برآب شده و کارآیی ندارد.

وی به نقش دانش بومی در توسعه انواع تجهیزات نیروی دریایی سپاه نیز اشاره و عنوان داشت: نیروهای مسلح در مسیر خودکفایی کشور شب و روز تلاش کرده اند و محصولاتی که در مسیر دفاعی کشور می بینید همگی با اتکای به فرزندان همین مرز و بوم و با دانش ایرانی بدست آمده و ساخته شده است.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=6763

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی