• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
7

تمام مدیران در حوزه طرح نهضت ملی مسکن با تمام توان باید پای کار باشند

  • کد خبر : 8348
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
تمام مدیران در حوزه طرح نهضت ملی مسکن با تمام توان باید پای کار باشند
استاندار هرمزگان با تاکید ویژه بر تشکیل تعاونی مسکن فرهنگیان، پرستاران و کارگران شهرداری‌های استان گفت: مدیران دخیل در حوزه طرح نهضت ملی مسکن با تمام توان پای کار احداث این منازل باشند، در این زمینه سهل انگاری از سوی هیچ مدیری پذیرفته نیست.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، جلسه شورای مسکن استان هرمزگان شامگاه شنبه به ریاست مهدی دوستی، استاندار هرمزگان برگزار و آخرین مسائل مرتبط با اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان بررسی شد.

دوستی در این جلسه با تاکید بر تشکیل تعاونی‌های مسکن گفت: صنایع مستقر در استان باید در راستای بهره‌مندی کارکنان و کارگران از طرح نهضت ملی مسکن، تعاونی‌های مسکن خود را تشکیل دهند تا زمین مورد نیاز آنها تامین و در اختیارشان قرار گیرد.

وی افزود: تشکیل تعاونی فرهنگیان، پرستاران و کارگران شریف شهرداری‌های استان نیز باید با جدیت دنبال شود، با توجه به سهل‌انگاری در خصوص تعلل در تشکیل تعاونی فرهنگیان به عمرانی استانداری ماموریت داده می شود تا این تعاونی را فعال کند.

دوستی ادامه داد: دولت از تمام ظرفیت خود برای خانه دار شدن مردم استفاده کرده و ما هم در استان باید تلاش کنیم زیرا اگر بحث مسکن جامعه حل شود بسیاری از مشکلات اقتصادی مردم برطرف خواهد شد.

استاندار هرمزگان گفت: مسئله مهم دیگر بحث تامین سهم آورده اولیه از سوی متقاضیان است، فرمانداران موظف هستند در راستای تخصیص زمین به افرادی که واقعا هدف ساخت مسکن دارند، زمین تخصیص دهند، در صورتی که فردی زمین دریافت کرده و در زمان مقرر نسبت به واریز سهم آورده اولیه اقدام نکرده است باید اولویت تخصیص زمین را به متقاضیان بعدی داد.

وی تصریح کرد: استان هرمزگان در حوزه شهری و روستایی مکلف به ساخت ۶۵ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن است که با ساخت این تعداد خانه، مشکل بخش عظیمی از مردم استان در زمینه مسکن حل شده و از سوی دیگر نرخ رهن و اجاره نیز به صورت محسوسی کاهش خواهد یافت.

دوستی گفت: بر همین مبنا از تمام مدیران دخیل در حوزه طرح نهضت ملی مسکن انتظار می‌رود با تمام توان پای کار احداث این منازل باشند، در این زمینه سهل انگاری از سوی هیچ مدیری پذیرفته نیست

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=8348

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی