• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
استاندار خبر داد:

تذکر قانونی به ۴ معاون فرماندار و ۴ مدیر مسکن و شهرسازی در هرمزگان

  • کد خبر : 6723
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
تذکر قانونی به ۴ معاون فرماندار و ۴ مدیر مسکن و شهرسازی در هرمزگان
استاندار هرمزگان گفت: از آخرین جلسه شورای مسکن تاکنون دو هفته گذشته است اما پیشرفت کار در برخی شهرستان‌ها مطلوب نیست و برخی شهرستان‌ها در این زمینه ضعیف عمل کرده‌اند. 

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، دوستی در جلسه شورای مسکن استان هرمزگان، با ابراز نگرانی از روند اجرای این طرح بسیار مهم اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه دولت سیزدهم ساخت مسکن برای مردم است و در این زمینه برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته است تا بتوان با جبران ضعف گذشته در حوزه مسکن، مردم را خانه دار کرد.

وی با اشاره به امید مردم به این طرح بیان کرد: مردم در حال حاضر به خانه دار شدن امیدوار شده‌اند و با توجه به اینکه کارهای خوبی در حوزه تخصیص زمین در استان صورت گرفته باید کارها با سرعت بیشتری انجام شود.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: از آخرین جلسه شورای مسکن تاکنون دو هفته گذشته است اما پیشرفت کار در برخی شهرستان‌ها مطلوب نیست و برخی شهرستان‌ها در این زمینه ضعیف عمل کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر همین اساس و با توجه به وعده دولت در اجرای این طرح بسیار مهم، همه مدیران دستگاه‌های مرتبط با این طرح و فرمانداران موظف هستند عملکرد خود را ارتقا ببخشند و با تلاش مضاعف روند اجرای طرح تسریع کنند.

مطابق دستور استاندار هرمزگان برای رسانه‌ای شدن عملکرد فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان در حوزه مسکن، مطابق آخرین ارزیابی صورت گرفته در حال حاضر شهرستان بندرعباس با کسب امتیاز ۵۰ در رده نخست اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرار دارد، پس از بندرعباس نیز شهرستان‌های میناب با امتیاز ۴۶، حاجی‌آباد با امتیاز ۴۳، بندرلنگه با امتیاز ۴۳، رودان با امتیاز ۲۶، بستک با امتیاز ۲۵، بندرخمیر با امتیاز ۲۴، سیریک با امتیاز ۲۲، جاسک با امتیاز ۲۰، پارسیان با امتیاز ۱۳ و بشاگرد با امتیاز ۶ در رده‌های بعدی اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفته‌اند.

همچنین این هفته با توجه به اعلام عملکرد شهرستان‌ها، ۴ معاون فرماندار و ۴ مدیر مسکن و شهرسازی شهرستان به دلیل عملکرد کمتر از انتظار تذکر قانونی دریافت کردند.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=6723

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی