به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بندرعباس گفت: این سامانه با رویکرد جدید بستر وب، نرم افزار تلفن همراه و تماس تلفنی، با هدف ارتباط مستقیم مردم با مجموعه شهرداری برای ثبت گزارش مشکلات شهری، در دسترس شهروندان است.
فاطمه اهل کوت افزود: بسترهای سخت افزاری، نرم افزاری و نصب سامانههای مرتبط در مدت یک سال صورت گرفته است و در این زمینه سه سطح مدیران، معاونان و کارشناسان آموزشهای لازم را فرا گرفته اند.
بهره برداری از سامانه ارتباط ۱۳۷ شهرداری بندرعباس
- ارسال توسط : آوای شرجی
- 578 بازدید
- بدون دیدگاه