• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

بهرمندی تامین آب پایدار روستاهای بخش مرکزی بندرعباس

  • کد خبر : 8149
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
بهرمندی تامین آب پایدار روستاهای بخش مرکزی بندرعباس
استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه تامین آب پایدار روستاهای بخش مرکزی بندرعباس با جدیت دنبال می‌شود گفت: مشکل تنش آبی منطقه با تخصیص 100 میلیارد تومان اعتبار می توان علاوه بر تامین آب پایدار برای این 5 روستا، سایر روستاهای در مسیر(در مجموع 12 روستا) را نیز از مزیت این طرح بهره مند کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، صبح امروز به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان و با حضور احمد مرادی و محمد آشوری تازیانی نمایندگان حوزه مرکزی استان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شوراها، دهیاری و معتمدین بخش مرکزی بندرعباس، جلسه بررسی مشکلات و خواسته‌های عمومی مردم ۵ روستای این بخش برگزار شد.

 مهدی دوستی در این جلسه پس از شنیدن مسائل و مشکلات مردم این روستاها از زبان نمایندگان و معتمدین محلی اظهار داشت: مسئله آب و راه دسترسی مهم‌ترین مسائل و خواسته‌های عمومی مردم این ۵ روستا است که تلاش خواهیم کرد با برنامه ریزی و تامین اعتبار این مشکلات رفع شود.

وی افزود: در حوزه آبرسانی با برآورد صورت گرفته می‌توان با تامین اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی علاوه بر تامین آب پایدار برای این ۵ روستا، سایر روستاهای در مسیر(در مجموع ۱۲ روستا) را نیز از مزیت این طرح بهره مند کرد.

استاندار هرمزگان گفت: با برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب استان در صورت تامین اعتبار، این طرح تا قبل از پایان سال مورد بهره برداری قرار می گیرد و مشکل اساسی مردم در این حوزه رفع خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حوزه تامین اعتبار تلاش می‌کنیم بخشی از این اعتبار از سوی صنایع استان تامین و بخش دیگری نیز از منابع استانی و ملی تخصیص یابد.

استاندار هرمزگان همچنین در حوزه مسیر دسترسی این روستاها گفت: تلاش می‌کنیم که با همکاری دهیاری ها و پای کار آمدن اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ابنیه فنی و پل ها احداث و مسیر تعریض شود.

وی ادامه داد: در بحث آسفالت این مسیر هم در خصوص تامین قیر کمک خواهد شد، علاوه بر این با اولویت بندی نقاط حادثه خیز منطقه شناسایی و اصلاح خواهند شد.

یاد آور می شود در تداوم برگزاری نشست مشکلات روستایی در جلسه ای که صبح امروز شنبه با حضور استاندار هرمزگان و در جمع معتمدین، شوراها و دهیاران منطقه کشار از توابع شهرستان بندرخمیر، برگزار شد، مشکلات آب، برق، مسیرهای دسترسی، تعیین تکلیف اراضی و بهره بردن از ظرفیت گردشگری منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این نشست که جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی حضور داشتند بر رفع مشکلات موجود تاکید و دستىور پیگیری  این مشکلات تا حصول نتیجه را صادر کرد.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=8149

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی