• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

افزایش فوتی های حادثه محور تنگه زاغ به ۴ نفر

  • کد خبر : 8931
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
افزایش فوتی های حادثه محور تنگه زاغ به ۴ نفر
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در تشریح آخرین آمار و اطلاعات حادثه تصادف و آتش سوزی در تونل تنگ زاغ گفت: متاسفانه با جان باختن 2 نفر دیگر، شمار جان باختگان به 4 نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان امروز در گفت و گویی رسانه ای اظهار داشت: پس از وقوع حادثه در تونل تنگ زاغ حد فاصل محور مهم بندرعباس – سیرجان عملیات امدادی از ساعات اولیه آغاز و گروه‌های آتش نشانی و اورژانس بر حضور در محل حادثه، ضمن اطفا آتش سوزی، عملیات امدادرسانی به مصدومان را آغاز کردند.

وی افزود: با تلاش صورت گرفته دیشب تا ساعت ۳ بامداد، ۸ دستگاه ماشین اعم از تریلر و تانکر حامل سوخت که در این حادثه در تونل دچار آتش سوزی شده بودند با کمک تجهیزات بولدوزر و کامیون از تونل خارج شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: از امروز صبح هم عملیات پاکسازی و ایمن سازی تونل تنگ زاغ با کمک عوامل فنی و آتش نشانی آغاز شده و همزمان بازدید فنی و برآورد خسارت نیز در حال انجام است.

وی در خصوص آمار و ارقام نهایی جان باختگان و مصدومان این حادثه تصریح کرد: شب گذشته پیکر یک نفر دیگر در تونل تنگ زاغ که به علت استنشاق دود و گازگرفتگی جان باخته بود کشف شد، همچنین یکی از مصدومان(با درصد سوختگی بالا) که به بندرعباس اعزام شده بود در بیمارستان جان خود را از دست داد، در مجموع این حادثه ۴ فوتی و ۲ مصدوم داشته است.

حسن زاده گفت: نکته مهمی که باید به آن اشاره کنم این است که از ابتدای حادثه با انتخاب مسیر جایگزین تردد در محور ترانزیتی بندرعباس به سیرجان برقرار بود و همچنان زیر بار ترافیک قرار دارد.

وی گفت: در محدوده تونل تنگ زاغ، ۲ تونل وجود دارد که در حال حاضر تردد از تونل ۱۷ شهریور به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود و بعد از ایمن سازی تونل تنگ زاغ، بار ترافیکی مجدد به این تونل منتقل خواهد شد.

وی ادامه داد: جا دارد از تلاش‌های استاندار، عوامل راهداری، آتش نشانی و اورژانس، شهرداری‌های بندرعباس و حاجی‌آباد، عوامل پلیس راه، سپاه و بسیج و عوامل امنیتی، نظامی و انتظامی و همچنین شرکت‌های تونل تنگ زاغ و شرکت خط انتقال آب خلیج فارس که همکاری بسیار خوبی برای مدیریت این حادثه داشتند تقدیر کنم.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=8931

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی