• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

اعلام فراخوان نخستین جشنواره استانی «صنعت دریایی و رسانه» در بندرعباس

  • کد خبر : 8004
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
اعلام فراخوان نخستین جشنواره استانی «صنعت دریایی و رسانه» در بندرعباس
 فراخوان شرکت در نخستین جشنواره استانی «صنعت دریایی و رسانه» در بندرعباس با هدف تقویت ایفای نقش رسانه در معرفی بزرگ‌ترین زیرساخت صنعت دریایی کشور، اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز،  دبیر اجرایی نخستین جشنواره استانی صنعت دریایی و رسانه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تلاش این جشنواره دریافت نقطه نظرهای کارشناسان و فعالان رسانه‌ای در زمینه نقشی است که ایزوایکو به‌عنوان بزرگترین زیر ساخت صنایع دریایی کشور می‌تواند در تحقق اقتصاد دریا محور داشته باشد.

فرزین قربانی با اشاره به ساحلی بودن شهر بندرعباس و اهمیت نقش رسانه در صنعت دریایی به ویژه شرکت کشتی‌سازی ایزوایکو، ادامه داد: نقش رسانه در این صنعت به فراموشی سپرده شده و به نوعی حذف شده است و به همین دلیل نخستین جشنواره استانی صنعت دریایی و رسانه تلاش دارد به احیای این نقش کمک کند.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره استانی صنعت دریایی و رسانه افزود: همچنین این جشنواره تلاشی در جهت قدردانی از زحمت‌هایی است که فعالان رسانه‌ای هرمزگان در معرفی، بیان چالش‌ها و راهکارها و خدمات به فعالان صنعت دریایی، مسوولان و مردم داشته‌اند.

قربانی خاطر نشان کرد: روزنامه‌ها، هفته نامه‌ها و نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری دارای مجوز می‌توانند آثار خود در بخش‌ گزارش، یادداشت و تیتر را که از اول مرداد ماه۱۴۰۱ تا تاریخ ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ منتشر شده و می‌شود را به نشانی پست الکترونیک International.Relations@isoico.com ارسال کنند.

برنامه‌های جنبی هم برای جشنواره در نظر گرفته شده که می‌توان به برگزاری دوره یا دوره‌های آموزشی «نقش رسانه در صنایع دریایی» با استفاده از اساتید برجسته اشاره کرد و امید می‌رود این جشنواره در سال آینده به صورت ملی برگزار شود.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=8004

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی