• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

اشتغال به کار ۱۶۰۰ نفر با راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی در هرمزگان

  • کد خبر : 7894
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
اشتغال به کار ۱۶۰۰ نفر با راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی در هرمزگان
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان از اشتغال به کار هزار و شصت نفر در واحدی تولیدی با راه اندازی مجدد در استان هرمزگان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، سید امیر امیری زاد صبح امروز در این خصوص عنوان کرد: با توجه به اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی به عنوان یکی از متولیان اصلی رونق‌بخشی به بخش تولید هستند، برنامه‌ریزی و پیگیری‌ها برای احیا و راه اندازی واحدهای تولیدی راکد از اولویت های شرکت شهرک های صنعتی است.

وی با اشاره به اینکه احیای هر واحد راکد تولیدی و صنعتی، اشتغال‌زایی افراد زیادی را به همراه دارد افزود: به صورت مجموع تعداد ۴۸ واحد احیا شده و به شکل قابل توجهی رونق تولید و اشتغالزایی را به همراه داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان تصریح کرد: از این تعداد ۲۵ واحد صنعتی در داخل شهرک ها و تعداد ۲۳ واحد تولیدی نیز در خارج از شهرک ها و نواحی احیا و راه اندازی مجدد شده اند.

امیری زاد در پایان توضیحات خود تصریح کرد: احیای واحدهای راکد و بازگرداندن تولید به چرخه اقتصادی یک از سیاست هایی است که مجدانه آن را پیگیری میکنیم و با تبیین چشم اندازهای تولیدی به دنبال رشد حداکثری صنایع کوچک و متوسط در استان هستیم.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=7894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی