• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

اسکیت به ورزش دانش آموزی برمی گردد

  • کد خبر : 2415
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
اسکیت به ورزش دانش آموزی برمی گردد
رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی گفت: اسکیت یکی از رشته های مهمی است که در دستور کارمان قرار دارد و بدنبال برنامه ریزی برای آن هستیم و تلاشمان این است بتوانیم دوباره این رشته را احیا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، حسین بابویی رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در بندرعباس اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارکه فجر در رده سنی دختران و پسران متوسطه دوم در ۵ رشته فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال و دو و میدانی مسابقاتی برنامه ریزی کردیم.

وی افزود: ۲۸۰ تیم درقالب منتخبان استان ها که همه آن ها نیز بنام شهدای دانش آموز استان خودشان نام گذاری شده  بودند در این مسابقات حضور داشتند و این فرصت بسیار مغتنمی شد که بتوانیم به بهانه برگزاری مسابقات، موضوع  مهم فرهنگ شهادت و ایثار را نیز برای دانش آموزان‌مان تشریح کنیم.

به گفته بابویی، با حمایت وزیر آموزش و پرورش قرار است تیم های منتخب دانش آموزی را در مسابقات بین المللی شرکت دهیم و این مسابقات در بعضی از رشته های انتخابی تیم ملی دانش آموزی در سطح جهان مهم است.

وی ادامه داد: ما در استان هرمزگان میزبان دانش آموزان در دو رشته دو ومیدانی و فوتسال در بخش دختران و پسران بودیم که الحق والانصاف میزبانی بسیار بسیار خوبی را با مدیریت خوب و اثر گذار آقای قویدل انجام دادند که باید از زحمات ایشان و همکارانشان در این زمینه تشکر کنم.

بابویی با بیان این که آقای فولادی معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرروش و همکارانشان نزدیک به ۳ ماه است که شبانه روز تلاش می کردند که بتوانند میزبانی مناسبی داشته باشند و خوشبختانه تیم هرمزگان در این دوره از مسابقات عنوان قهرمانی را کسب کردند، تیم بسیار خوبی بود از لحاظ فنی، مهارتی و اخلاقی که با حضور سرمربی تیم ملی جوانان فوتسال کشورمان دو نفر از دانش آموزان هرمزگان به تیم ملی دعوت شدند.

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی خاطرنشان کرد: بدون شک شاهد روزهای بهتری در ورزش استان خواهیم بود.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در ادامه افزود: اسکیت یکی از رشته های مهمی است که در دستور کارمان قرار دارد و بدنبال برنامه ریزی برای آن هستیم تا بتوانیم مجدد این رشته را در حوزه دانش آموزی احیا کنیم.

به گفته بابویی، برآوردمان این است که تعداد زیادی از دانش آموزان در خیلی از شهرها علاقه و امکانات مناسب حداقلی این رشته را دارند و باید کمک کنیم تا با همکاری فدراسیون اسکیت بتوانیم از مسیر آموزش معلمان تربیت بدنی در حوزه های مربیگری و داوری زمینه برگزاری مسابقات را بعد از چندسال فراهم کنیم.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=2415

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی