• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
8

احداث مخزن یک میلیون لیتری ذخیره سوخت در جزیره ابوموسی

  • کد خبر : 7778
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲
احداث مخزن یک میلیون لیتری ذخیره سوخت در جزیره ابوموسی
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان از آغاز روند و تشریفات ساخت مخزن یک میلیون لیتری ابوموسی خبرداد و گفت: تلاش می‌کنیم نهایتا تا پایان سال این مخزن مهم مورد بهره برداری قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، احمد سالاری فر اظهار داشت: در سفری که به ابوموسی داشتیم یکی از مواردی که مورد بررسی قرار گرفت ایجاد یک مخزن ذخیره سازی سوخت در این جزیره بود.

وی افزود: افزایش ظرفیت ذخیره سوخت در جزیره ابوموسی یک مصوبه قانونی بود که از ابلاغش حدود ۶ سال گذشته بود و باید به میزان یک میلیون لیتر ذخیره سوخت می رسید ولی تاکنون انجام نشده بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان گفت: خوشبختانه با پیگیری صورت گرفته و حضور در وزارت خارجه، در انتهای سال گذشته این مجوز از طریق کمیته سیاسی ابوموسی به شرکت ملی پخش داده شد.

وی تصریح کرد: این مسئله اکنون در مرحله تشریفات مناقصه احداث مخزن یک میلیون لیتری ابوموسی است و به محض برگزاری مناقصه تلاش می‌کنیم نهایتا تا پایان سال این مخزن مهم مورد بهره برداری قرار بگیرد.

سالاری‌فر گفت: یک کار خوب دیگر بحث سوخت گیری هواپیمایی ابوموسی است که مورد پیگیری استاندار نیز بود، در این زمینه پیگیری شد و خوشبختانه با کارهای انجام شده اگر هر چه سریعتر از سمت مدیرکل فرودگاه‌های استان به ما زمین تخصیص یابد تشریفات مناقصه احداث سوخت گیری هواپیمایی هم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم ابوموسی به عنوان ناموس جمهوری اسلامی ایران است و بر همین پایه زیرساخت‌های پایدار بایستی در این جزیره احداث شود تا مردم ساکن جزیره از این جهت در حوزه نفت و گاز و سوخت گیری هواپیمایی دغدغه ای نداشته باشند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان گفت: تاکید داریم موارد مورد نیاز مردم این جزیره در حوزه سوختی به سهولت و با کمیت مناسب و مطابق با استانداردهای جهانی به صورت پایدار در ابوموسی وجود داشته باشد.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=7778

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی