• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

آغاز سه طرح سرمایه گذاری بخش مسکن در بندرعباس

  • کد خبر : 7827
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
آغاز سه طرح سرمایه گذاری بخش مسکن در بندرعباس
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: عملیات اجرایی سه طرح سرمایه گذاری در بخش مسکن شهر بندرعباس روز چهارشنبه با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی و کشوری آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز،عباس کمالی روز چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها افزود: طرح های سرمایه‌گذاری در بخش مسکن علاوه بر آثار اقتصادی، اشتغالزایی خوبی هم همراه دارند و در هرمزگان افزون‌بر ۲۰ هزار میلیارد تومان طرح تعریف شده وجود دارد.

وی ادامه داد: امروز عملیات اجرایی سه طرح به ارزش یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان آغاز شد که طرح اول یک مجتمع با کاربری‌های متعددی شامل تجاری، مسکونی، آموزشی، ‌ ورزشی و درمانی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان بیان کرد:‌ میزان سرمایه گذاری این طرح یک هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان است که به صورت مشارکتی در مدت زمانی چهارسال احداث می‌شود.

کمالی گفت: این مجتمع با زیربنای ۸۷ هزار و ۴۸۰ مترمربع در هشت طبقه شامل هفت طبقه روی همکف و یک طبقه زیر زمین ساخته می‌شود که ۴۶۲ واحد مسکونی، تجاری، آموزشی، درمانی و ورزشی خواهد داشت و کارفرما این طرح اداره کل راه وشهرسازی هرمزگان بوده و بر اجرای نظارت می‌کند.

وی اشاره کرد: طرح دوم هم در قالب پروژه های سرمایه گذاری و مشارکت راه و شهرسازی است که ساخت ۷۱ واحد تجاری مسکونی در بندرعباس است و ۶۴ واحد مسکونی و ۷ واحد تجاری در این طرح پیش بینی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان بیان کرد:‌ مبلغ قرارداد این پروژه ۲۵۰ میلیارد تومان و مدت زمان اجرای آن هم ۳۶ ماه است که در زمینی به مساحت ۳۰۴۰ متر مربع و در ۱۱ طبقه احداث می شود.

کمالی در خصوص طرح سوم هم گفت: این طرح هم به صورت مشارکتی بوده و به مانند طرح دوم دوره ساخت آن سه ساله پیش بینی شده و در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۷۰ متر مربع احداث می‌شود.

وی افزود: این طرح ساختمانی شامل ۱۰ طبقه روی همکف و یک طبقه زیر زمین است و دارای ۶۴ واحد مسکونی و ۹ واحد تجاری خواهد شد که میزان سرمایه گذاری آن هم چیزی در حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=7827

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی