به گزارش آوای شرجی نیوز؛ دکتر علی علیزاده مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان گفت: در راستای رسالت اجتماعی سازمان بیمه سلامت ایران، در روز یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ در همایش ملی دستاوردهای ادغام برنامه سلامت گوش و شنوایی در نظام سلامت کشور، ازدرگاه ارتباطی جدیدی برای برقراری ارتباط دو سویه و خدمت¬رسانی به افراد ناشنوا و کم شنوا تحت عنوان سامانه ” اشارک” رونمایی گردید. وی افزود، هماینک این سامانه در حال خدمت رسانی (خدمات مشاوره و ارائه خدمات غیر حضوری) به این گروه از عزیزان میباشد. مخاطبان محترم می¬توانند از طریق صفحه اصلی پورتال رسمی سازمان بیمه سلامت ایران، به درگاه ارتباطی “اشارک” https://caic.ihio.gov.ir دسترسی پیدا کنند.شایان ذکر است راهنمای بهرهبرداری از این درگاه ارتباطی در صفحه اصلی سامانه درج شده است.
جزییات خبر به شرح زیر است:
درگاه ارتباطی جدید برای برقراری ارتباط دو سویه و خدمت رسانی به افراد ناشنوا و کم شنوا تحت عنوان سامانه ” اشارک” از طریق صفحه اصلی پورتال رسمی سازمان بیمه سلامت ایران در دسترس عموم قرار گرفت.
در راستای رسالت اجتماعی سازمان بیمه سلامت ایران، در روز یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ در همایش ملی دستاوردهای ادغام برنامه سلامت گوش و شنوایی در نظام سلامت کشور، درگاه ارتباطی جدیدی برای برقراری ارتباط دو سویه و خدمت رسانی به افراد ناشنوا و کم شنوا تحت عنوان سامانه ” اشارک” رونمایی گردید. هماینک این سامانه در حال خدمت رسانی (خدمات مشاوره و ارائه خدمات غیرحضوری) به این گروه از عزیزان میباشد. مخاطبان محترم میتوانند از طریق صفحه اصلی پورتال رسمی سازمان بیمه سلامت ایران، به درگاه ارتباطی “اشارک” https://caic.ihio.gov.ir دسترسی پیدا کنند.
شایان ذکر است راهنمای بهرهبرداری از این درگاه ارتباطی در صفحه اصلی سامانه درج شده است.
سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۶۶۶
سامانه پاسخگویی به شکایات https://shekayat.ihio.gov.ir/
سامانه شهروندی https://csp.ihio.gov.ir/
سامانه رضایت سنجی https://survey.ihio.gov.ir/